Waarom kiezen voor Clear IT?
Single Point of Contact
Voor al uw commerciële en technische vragen heeft u één direct aanspreekpunt binnen Clear IT. Zodoende kennen wij de werking van uw bedrijf en kunnen wij actief met u meedenken.
Service Level Agreement
Clear IT werkt met vaste SLA’s waaruit u kan kiezen. Zo weet u exact waarvoor u gekozen heeft en betaalt u nooit te veel.
Active Monitoring
Via geautomatiseerde tools kunnen wij uw omgeving actief monitoren. Zo worden wij op de hoogte gesteld van nakende problemen vaak al alvorens u er hinder van ondervindt en kunnen wij hier preventief op ingrijpen.
Automated Ticketing
Maak zelf tickets aan via e-mail, telefoon of in ons razendsnel ticketingportaal. Via het ticketingportaal kan je zelf de status van je tickets opvolgen of kan je op de hoogte worden gehouden via e-mail.
Remote Support
Van alle problemen kan >95% remote worden opgelost. Clear IT zet dan ook sterk in op ondersteuning over afstand. Zo vermijden we onnodige verplaatsingskosten.
Strategische partners
In een razendsnel veranderende wereld is het belangrijk om betrouwbare partners te kiezen. Daarom werkt Clear IT uitsluitend samen met leveranciers die toekomstgerichte visie uitdragen en de mogelijkheid hebben om deze te vervullen. Denk aan het rechterbovenkwadrant van het Gartner MQ.